Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ



Σειρά έχει το ημερολόγιο της Κατερίνας

Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011
Είναι Πέμπτη 23/12/2010. Σήμερα, αγαπητό μου ημερολόγιο, πήγαμε με το σχολείο να πούμε τα κάλαντα για να μαζέψουμε λεφτά και να τα στείλουμε στο παιδικό χωριό SOS στο Φίλυρο. Χάρηκα πάρα πολύ που βοήθησα αυτά τα παιδιά.
Είναι Παρασκευή 24/12/2010. Αγαπητό μου ημερολόγιο είμαι σήμερα στον Αμπελώνα. Πήγα με τα ξαδέρφια μου να πούμε τα κάλαντα. Δεν πήγαμε σε πολλά σπίτια γιατί έκανε κρύο. Τρία σπίτια μας άνοιξαν, το ένα από τα τρία ήταν μαγαζί. Όταν γυρίσαμε σπίτι είπαμε τα κάλαντα στον μπαμπά μου και έδωσε στον καθένα 20 ευρώ.
Είναι Σάββατο 25/12/2010. Χριστούγεννα, τι καλά! Σήμερα, αγαπητό μου ημερολόγιο, δεν σταμάτησα να παίζω με τα ξαδέρφια μου. Ήταν τέλεια.
Είναι Κυριακή 26/12/2010
Δεύτερη μέρα Χριστουγέννων. Αγαπητό μου ημερολόγιο, σήμερα πέρασα τέλεια.  Έπαιξα υπολογιστή και πήγα βόλτα με τη γιαγιά μου, τα ξαδέρφια μου, την αδερφή μου και τη μαμά μου. Όταν γύρισα κατά τις 10.00 πήγα στην ξαδέρφη μου τη Ματίνα,  έφαγα εκεί και έπαιξα. Όταν πήγε 7.30 είπα στη Ματίνα να φύγουμε, φτάνουμε και όλοι ήταν έτοιμοι για να έρθουν στο σπίτι της. Τότε γύρισαν και τα ξαδέρφια μου που είχαν πάει στα Δελέρια. Έπειτα όλοι μαζί διασχίσαμε το δρόμο και φτάσαμε.
Είναι Δευτέρα 27/12/2010
Σήμερα, αγαπητό μου ημερολόγιο, γύρισα στην Ιερισσό. Έπαιξα ΝΙΤΕΝΤΟ και είδα τηλεόραση.
 Τρίτη 28/Τετάρτη29/Πέμπτη30 Δεκεμβρίου
Αγαπητό μου ημερολόγιο, αυτές τις μέρες διάβασα 2 βιβλία και είδα τηλεόραση, έπαιξα υπολογιστή και ΝΙΤΕΝΤΟ.
Είναι Παρασκευή 31/12/2010
Αγαπητό μου ημερολόγιο, έχω πολύ αγωνία να δω ποιος ή ποια θα κερδίσει το φλουρί και τι θα μας φέρει ο Αι-Βασίλης!!!
18.00μ.μ το απόγευμα πήγα στην «Παραμυθοχώρα» με φίλους. Εκεί φάγαμε, ήπιαμε, γράψαμε, δημιουργήσαμε και διασκεδάσαμε.!!! Κατά τις οχτώ το βράδυ κόψαμε τη βασιλόπιτα στη γιαγιά μου. Το φλουρί το έτυχα εγώ. Αργότερα στις 11.15 πήγαμε στο σπίτι της φίλης μου. Εκεί παίξαμε και φτιάξαμε ένα σπιτάκι στη σοφίτα εγώ, η Λιάνα, ο Γιάννης και η Παναγιώτα. Η ώρα ήταν ακριβώς 00.00 μεσάνυχτα. Οι μεγάλοι έτρωγαν στο τραπέζι όταν κατέβηκα από τη σκάλα. Βεγγαλικά ακούστηκαν και όλοι λέγαμε ο ένας στον άλλο «Καλή χρονιά» και «Ευτυχισμένος ο καινούριος χρόνος». Μετά από αρκετή ώρα φάγαμε και πήγαμε στο σπίτι για να κοιμηθούμε.
Είναι Σάββατο 1/1/2011
Ξυπνάω και τρέχω μαζί με την αδερφή μου κάτω από το δέντρο να δούμε τι μας έφερε ο Αϊ-Βασίλης. Μας έφερε μια κούκλα Μπάρμπι, μοντέλο με καλλυντικά και ένα επιτραπέζιο «όνομα, ζώο, φυτό». Γρήγορα έβαλα τα ρούχα μου και πήγαμε με την αδερφή μου να πούμε τα κάλαντα. Πέρασα υπέροχα. Αλλά με χτυπούσε το παπούτσι μου γιατί ανέβηκα μια ανηφόρα και κατέβηκα μια κατηφόρα.
Κυριακή 2/1, Δευτέρα 3/1, Τρίτη 4/1, Τετάρτη 5/1, Πέμπτη 6/1, Παρασκευή 7/1
Αυτές οι μέρες ήταν βαρετές. Μόνο έπαιζα, έβλεπα και έπαιζα ΝΙΤΕΝΤΟ.
Είναι Κυριακή 9/1/2011
Σήμερα, αγαπητό μου ημερολόγιο, έκανα μια επανάληψη στα μαθήματα ,έπαιξα λίγο και είδα τηλεόραση.
Α! Κάτι που ξέχασα. Την Παρασκευή οι γονείς μου πήγαν στη Θεσσαλονίκη και εγώ με την αδερφή μου μείναμε στη γιαγιά και μαγείρεψα ιταλικά μακαρόνια δηλαδή spaggeti!

Παρακάτω, το ημερολόγιο της Φανής.
Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010-Παραμονή Χριστουγέννων
Σήμερα ξύπνησα και πήγα να πω τα κάλαντα. Στο δρόμο συνάντησα μια φίλη και πήγαμε μαζί να πούμε τα κάλαντα. Όταν γυρίσαμε μετρήσαμε τα λεφτά και η καθεμιά πήγε στο σπίτι της. Το απόγευμα ξαναβρεθήκαμε και παίξαμε ένα επιτραπέζιο. Όταν πέρασε η ώρα πήγα στο σπίτι και έπεσα κατευθείαν στο κρεβάτι.
Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010
Σήμερα δεν είναι μόνο η δικιά μου αγαπημένη μέρα. Αλλάζει ο χρόνος. Σήμερα κατά τις 7μ.μ, έπαιζα με τις φίλες μου σε ένα δωμάτιο χαρτιά και άλλα παιχνίδια. Δεν καταλάβαμε πως πέρασε η ώρα. Ευτυχώς, ήρθε η μαμά μου και μας φώναξε να βγούμε έξω. Μόλις πήγε 12.00, φιληθήκαμε, ήπιαμε σαμπάνια και ευχηθήκαμε  ό ένας τον άλλο. Μετά μπήκαμε μέσα και κόψαμε τη βασιλόπιτα, το φλουρί το κέρδισε ο θείος της Κικής, μιας φίλης μου. Στη δεύτερη βασιλόπιτα το φλουρί το έτυχε μια άλλη φίλη η Κατερίνα. Οι μαμάδες είχανε βάλει στοίχημα όποιος τύχει το φλουρί θα κερδίσει 30 ευρώ, αλλά αυτό δεν έχει και πολλή σημασία. Αυτό που έχει σημασία είναι να περνάς καλά.
Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011
Σήμερα ξύπνησα νωρίς και κάναμε δουλειές. Σήμερα γιορτάζω και θα έρθει κόσμος. Όταν ήρθε ο κόσμος πέρασα πολύ ωραία. Χορέψαμε και τραγουδήσαμε. Όταν έφυγε ο κόσμος ,μου πονούσε συνέχεια το κεφάλι μου.

H Χριστίνα μας γράφει:
Αγαπητό μου ημερολόγιο,
Σήμερα είναι 25 Δεκεμβρίου. Πέρασα πολύ ωραία γιατί ήταν τα γενέθλια της ξαδέρφης μου της Αναστασίας.
Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου
Σήμερα γύρισαν οι γονείς μου από την Κορυτσά. Είχαν πάει για κάποιες δουλειές.
Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου
Σήμερα το πρωί, καθώς ξυπνούσα, είδα από το παράθυρο τον ήλιο να λάμπει. Μετά από λίγα λεπτά ήρθε η γιαγιά μου να πάρει κάτι και μας είπε ότι ήρθε η θεία μας από την Ελλάδα. Εγώ , οι αδερφές μου μαζί με την ξαδέρφη μας πήγαμε στο σπίτι της γιαγιάς για να δούμε τη θεία μας. Παίξαμε με τα ξαδερφάκια μας και μετά από λίγες πήγαμε στο άλλο σπίτι της γιαγιάς, εκεί που μένουμε.
Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου
Αύριο είναι Πρωτοχρονιά. Σήμερα το βράδυ χόρεψα ταγκό με τον μπαμπά μου αλλά και με τη γιαγιά μου. Πριν πάει 12.00 ακριβώς, άρχισαν τα πυροτεχνήματα. Βγήκα αμέσως έξω στο μπαλκόνι για να τα δω μαζί με την αδερφή μου και την ξαδέρφη μου. Η άλλη μου αδερφή κοιμόταν γιατί ήταν κουρασμένη.

Η Δήμητρα γράφει:
Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010
Στις 10 το πρωί πήγα με την αδερφή μου να πω τα κάλαντα στην οικοδομή της γιαγιάς μου στη Θεσσαλονίκη. Μαζέψαμε 75 ευρώ και τα μοιραστήκαμε. Το βραδάκι ήρθε μια φίλη της αδερφής μου και παίξαμε. Όταν έφυγε πήγαμε για ύπνο.
Σάββατο 25 Δεκεμβρίου 2010
Το πρωί ξύπνησα μαζί με την ξαδέρφη μου και φάγαμε κορνφλέικς. Μετά πήγαμε στο Λευκό Πύργο.  Όταν γυρίσαμε φάγαμε και με πήρε τηλέφωνο η Εύα.  Μετά άκουσα ραδιόφωνο. Μετά πήγαμε στο χωριό του Αι –Βασίλη και όταν γυρίσαμε είδα λίγο τηλεόραση και έπεσα για ύπνο.
Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2010
Στις 11π.μ πήγαμε στο Μύλο. Εκεί ήταν η νονά και ο νονός μου. Γυρίσαμε να φάμε. Το απόγευμα μίλησα ξανά με την Εύα, είδα τηλεόραση και έπεσα για ύπνο.
Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010
Σήμερα δεν έκανα τίποτα το σπουδαίο!
Ξύπνησα, έφαγα και κατά το μεσημεράκι πήγαμε στο βίντεο κλαμπ και νοικιάσαμε μια ταινία.
Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010
Στις 10 π.μ ξύπνησα και η μαμά μου είπε: «Δήμητρα, ετοιμάσου αγάπη μου πάμε βόλτα».
Πήγαμε στο Μελισσοχώρι. Γυρίσαμε και φάγαμε το μεσημεριανό μας. Είδαμε την Πάττυ και το βράδυ φάγαμε κρέπες.
Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010
Σήμερα στις 8π.μ μας ξύπνησε η μαμά για να πάμε στον Πολύγυρο.  Μείναμε περίπου τρεις ώρες. Βαρέθηκα αλλά ευτυχώς φύγαμε και πήγαμε στην Ιερισσό. Φτάσαμε στη γιαγιά μου και μετά πήγαμε στο σπίτι. Το βράδυ, όπως πάντα, κοιμήθηκα.
Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010
Ξυπνήσαμε και φάγαμε. Μετά είδαμε τηλεόραση. Το μεσημέρι ήρθε από τη δουλειά ο μπαμπάς. Το απόγευμα η μαμά μου πήγε για καφέ. Όταν γύρισε, εγώ και η αδερφή μου είχαμε πέσει για ύπνο. Δεν ήταν αργά όμως!
Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010
Το απόγευμα είδα την Πάττυ και στις 21.00μ.μ πήγαμε για να φάμε σούπα στη γιαγιά μου. Εκεί κόψαμε τη βασιλόπιτα. Το φλουρί το κέρδισε το σπίτι.
Σάββατο 1 Ιανουαρίου 2011
Το πρωί είδα τη φίλη της αδερφής μου. Το μεσημέρι γύρισε ο μπαμπάς μου από τη δουλειά. Φάγαμε όλοι μαζί. Το απόγευμα παίξαμε και το βράδυ κοιμήθηκα.
Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2011
Όταν ξύπνησα ήρθε η ξαδέρφη μου η Στέλλα για να παίξουμε. Έφυγε στις μία. Φάγαμε μεσημεριανό. Το απόγευμα παίξαμε και το βράδυ πέσαμε για ύπνο.
Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011
Σηκώθηκα από το κρεβάτι και έφαγα πρωινό. Το μεσημέρι έφαγα και το απόγευμα πήγαμε στο ΝΤΑΜ για βόλτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου